ADOBE BUSINESS CATALYST VS OPEN SOURCE?

Da der findes et væld af online platforme hører man ofte spørgsmålet:  "Hvilken hjemmeside platform er den bedste?". Desværre er det lidt som at spørge - hvilken bil er den bedste?

Det eneste rigtige svar er: "Det kommer helt an på dine præferencer og behov nu og for fremtiden"

En mulighed er Adobe Business Catalyst. Det er der nogle grunde til herunder en vis sikkerhed, skalerbarhed og brugervenlighed. Platformen er bl.a. integreret med Adobe Creative Cloud og Adobe Dreamweaver samt Adobe Muse. Det kan ofte være attraktivt at sammenligne muligheder med open source platforme som Wordpress eller Silverstripe. Begge webplatforme, der er brugervenlige og agile - og dermed passer godt på mindre og mellemstore virksomheder, iværksættere samt som markedsføringsværktøj for en marketingafdeling.

Den eneste vej frem er at se på de konkrete behov du har. Kontakt mig evt for nærmere vejledning. 

Er du webudviler eller kunde og har du relevante erfaringer, så kan du dele dem i denne blog indlæg om Adobe Business Catalyst vs Wordpress og andre open source systemer.




PROFESSIONEL WEBDESIGNER ELLER GRAFIKER?

Prøv Adobe Business Catalyst gratis - tilbyd dine kunder fremtidens platform og SPAR OP TIL $100 ved Partner signup hvis du bruger dette aff. link


OM ADOBE BUSINESS CATALYST

Kontakt

Udover at systemet udvikles af Adobe er der en række fordele ved webplatformen Adobe Business Catalyst. Derfor her en kort gennemgang af nogle af systemets mest væsentlige features:

CMS, CRM, webshop, nyhedsbrev & statestik

Bred funktionalitet der styres centralt fra din webbrowser.

Sikkerhed i top

Al data opbevares af Adobe Systems Inc. i et af europas største datacentre.

Let opdatering

Hvordan opdaterer du indhold? Helt enkelt - find det du vil rette - klik og ret!

Besøgsoverblik

Foretag beslutninger baseret på overskuelige analyser og rapporter.

Spar tid & penge

Med alle webredskaber er samlet ét sted behøves du ikke bruge flere systemer.

Direkte adgang

Bevar det gyldne overblik hvor end du befinder dig - blot du har internetadgang.

CMS

Statestik

Webmail

Blog

CRM

Nyhedsbrev

Web formularer

CMS

Statestik

Webmail

Web app mulighed

Events / Bookings

Mobil support

Social integration

Afrapportering

Webshop

Blog

CRM

Nyhedsbrev

Web formularer

CMS

Statestik

Webmail

Web app mulighed

Events / Bookings

Mobil support

Social integration

Afrapportering

Webshop

Blog

CRM

Nyhedsbrev

Web formularer

CMS

Statestik

Webmail

Web app mulighed

Events / Bookings

Mobil support

Social integration

Afrapportering

Webshop

Blog

CRM

Nyhedsbrev

Web formularer

CMS

Statestik

Webmail

1 bruger

10 e-mail adresser

1 GB plads

1 TB båndbredde

0 nyhedsbreve

0 SMS

1 bruger

10 e-mail adresser

1 GB plads

1 TB båndbredde

1000 nyhedsbreve

0 SMS

1 bruger

10 e-mail adresser

1 GB plads

1 TB båndbredde

10000 nyhedsbreve

10 SMS

5 brugere

20 e-mail adresser

2 GB plads

1 TB båndbredde

10000 nyhedsbreve

10 SMS

10 brugere

50 e-mail adresser

5 GB plads

1 TB båndbredde

10000 nyhedsbreve

10 SMS

VISITKORT

59 kr. / md.

STANDARD

124 kr. / md.

PRO1

254 kr. / md.

PRO2

384 kr. / md.

PRO3

514 kr. / md.

Priser er ca. månedsbasis inkl. moms. Ingen binding - Spar 10% ved helårlig betaling. 

Som Adobe BC Partner får du mulighed for markup på hosting priser og en procentvis andel af dine kunders hosting. Prøv din egen gratis Adobe Business Catatlyst Partner trial hér og så sparer du ml. 50 - 100 USD på dit Partner sign-up.